Pozice ve vyhledávání?

Tak trocha té behaviorální politiky od vyhledávačů - co vlastně pomáhá a co má účinnost?

Behaviorální cílení je marketingová strategie, která využívá předchozí chování uživatelů k přizpůsobení reklam a obsahu jejich zájmům. Behaviorální cílení funguje tak, že shromažďuje údaje o online aktivitách jednotlivce, jako jsou webové stránky, které navštěvuje, vyhledávání, která provádějí, a produkty, které kupují. Tyto informace jsou poté analyzovány za účelem vytvoření profilu zájmů a preferencí uživatele.

Nenechte se ukolébat personalizovaným obsahem, který vidíte, když vyhledáváte v prohlížeči, ve kterém jste přihlášeni.
To že máte někde registraci je super ve chvíli kdy využíváte support přihlášení, tedy sdílení svých informací o sobě se zbytem internetového světa. (Je bezva mít hesla uložená v prohlíčečí, třeba  své oblíbené banky, nemusíte nic vyplňovat)
Ale se skutečnou optimalizicí to má málo co společného.
Spíše je to taková ukolébavka. Skutečnost je to, co vidíte jako nepřihlášený uživatel. Takový smutný závoj informací.
Optimalizace je velice náročná disciplína a obnáší spoustu takových pro zákazníka neviditelných , ale důležitých úkonů.
Faktem je, že musíte být tak docela kouzelník dostat stránky v indexech někam na koukatelnou pozici. (Neplacenou reklamou)

zpět na blog

Michaela Mikovcová - Full Stack Developer

Soubory cookies / GDPR / Prohlášení o přístupnosti

© 2025 Michaela Mikovcová / webové stránky a aplikace: REGIONAL

SSL certifikát