Proč publikace s interním prolinkováním?

Co znamená taková nabídka?
Zadáte počet interních odkazů, o které máte zájem a vydavatel publikuje váš článek na své stránce a prolinkuje na něj další související články na svém portálu.

Proč si objednat publikace s interním prolinkováním?

Nová kategorie nabídek vám pomůže dosáhnout nejlepších možných výsledků z vašich publikací nebo veřejných článků.
Výběrem této možnosti získáte:

    1. Rychlejší indexování článků  Google díky interním odkazům najde a zaindexuje váš článek rychleji, což znamená, že obsah se dříve zobrazí ve výsledcích vyhledávání.
    2. Posílení tematické autority vaší publikace – prolinkování z tematicky souvisejících článků pomáhá budovat důvěryhodnost a autoritu vaší publikace v očích vyhledávačů.
    3. Větší síla odkazů – interní prolinkování umožňuje přenos odkazové šťávy (link juice) z jiných článků, čímž se zvyšuje pozice vašeho článku ve výsledcích vyhledávání.
    4. Zlepšení hodnocení vaší domény – Veškerá tato znásobená „SEO síla“ z odkazu se přenáší na vaši stránku, což přispívá k lepším výsledkům ve vyhledávačích.

Odkaz na zdroj

zpět na blog

Michaela Mikovcová - Full Stack Developer

Soubory cookies / GDPR / Prohlášení o přístupnosti

© 2024 Michaela Mikovcová / webové stránky a aplikace: REGIONAL

SSL certifikát